25 Maj 2013

Läste ett inlägg tidigare idag där en vän till mig skrivit om lycka. Det fick mig att fundera.

Jag blir väldigt lätt nedstämd när jag har tråkigt och då dagarna är grå och trist. Men, man kan väl vara lycklig innerst inne ändå. Oavsett om det kanske inte syns just då...
 
Jag menar, Jag har sommarjobb, jag har körkort och jag har en 60%:ig plan framför mig. Kan man inte vara lyckig då? Visst, det finns en väldigt stor faktor som fattas mitt liv. Med den faktorn blir jag fullständig, men fortfarande så kan jag väl vara lyckig...
 
Vi säger så, jag är lycklig. Det kanske blir lite bättre om jag säger så än att deppa såfort jag blir lite nedstämd.
 
Nu ska jag ut med bilen en sväng och lyssna på musik. <3

Kommentarer
Postat av: finduslain

du är awesome!

2013-06-17 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0