23 Maj 2013

Sen sist jag skrev så har jag fått hoppa in och jobbat en hel del. Känns gött!
Jobbade ikväll med min fina vän och det kunde inte ha blivit en bättre kväll. :) Förutom då att jag åkt på bihåleinflammation. IGEN!. Börjar tröttna på detta nu. Att jag ska få det varje gång jag åker på förkylningar! :( Lite lesamt är det.
Men jag ska bara jobba imorgon kväll också, sen är jag ledig i helgen och då får jag försöka krya på mig.

Ha det gött alla som läser.. typ findus och yvonne? xP Älskar er!! <3

Kommentarer
Postat av: finduslain

eh jag är här! *räcka upp handen*
*pscht* findus till yvonne, är du här? *kom*

2013-05-25 @ 13:50:26
Postat av: yngve

yvonnelainen är här, vart skulle hon annars vara?

2013-05-25 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0