30 Juni 2013

Hej alla fina!

Jag skriver så sällan här i bloggen, att varje gång jag sätter mig här så vet jag inte alls hur jag ska börja. xD
Men jag antar att ni mest bara vill veta om jag lever, och det gör jag. :P
 
Dom senaste dagarna har jag haft det lite ledigt. For till stora staden(Östersund) i fredags och shoppade lite med några vänner och hade en supertrevlig fredag. Visserligen spenderades fredagkvällen inne på ICA Maxi. Men mjukglass och fint sällskap vägde upp det hela. :)
Igår tog jag bilen och körde upp till mor och fars husvagn och spenderade dagen där uppe i skogen. Ganska trevligt det också. :)
 
Vet inte vad mer jag ska skriva. Vill ni veta hur jag har det och vad som händer så får ni typ höra av er. xD Är asdålig på att blogga. Hade det inte varit för att jag använt denna blogg i USA så hade jag tagit bort den.
 
Men nu ni kära vänner ska jag ta en promenad och njuta av den fina kvällssolen. :)
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0