7 Maj 2012

17 dagar kvar innan jag landar i Sverige igen.
Känns sådär, men helt ärligt så ska det bli skönt att få träffa familjen igen. Hade dock önskat att få veta när jag får komma tillbaka hit. Menmen, det får framtiden utvisa. Tänker inte skynda på någonting. :)

Imorse började jag min fotolektion klockan 8. 8:20 fick jag reda på att lektionen enbart skulle gå till att skriva ut de sista bilderna till Portfolion. Vill ni veta en sak? Jag satt och kämpade med att få klar portfolion i fredags, så jag fick sluta 8:20! :DD

Så fort jag kom hem ringde jag mina föräldrar på Skype. Det blev ett roligt samtal på ca. 3 timmar. :D Saknar dom lite faktiskt. :)
Nu sitter jag här och har faktiskt ingenting att göra fören om ca. en timme. Min drawinglektion börjar klockan två. Efter den lektionen ska jag upp till Mesa och posta brev till Sweden! ^__^

Tömde min kamera igår så jag laddar upp lite bilder från den senaste veckan så har ni någonting att titta på. :)
<3
Ha det gått alla glada filurer där ute i världen. :)


6 April var jag och Anna iväg och Hajkade, som vanligt. :P





Liwi fyllde 20! :D


College Choir var med och sjöng på invigningen av The Garvin Theatre.


Jag, Anna och Sofie flummade på Campus. :D






President's Honor Roll ägde rum den 4 Maj 2012.

(Rektorn på SBCC.)


(dom fem vitklädda tjejerna är mina tjejer. :D)

Jag, Liwi och Sofie hade picknik på campus. :)



Denna Ferrarin såg jag igår på stan!! : DD

Kommentarer
Postat av: mentos ;)

Haha jag använde faktiskt din bild på mig och sofie(den där jag ler) i en jobbansökan precis :p

Svar: Haha :D Då måste du ju bara få jobbet! :D
Carolina

2012-08-05 @ 11:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0