5 Maj 2012

Älskar mina fina föräldrar, mina fina farföräldrar och min fina bror m. familj. I tidig examenspresent så fick jag en fin liten peng för att kunna köpa det mest amerikanska man kan hitta. Nämnligen......



CAP AND GOWN! :D På svenska.. Typ, traditionell amerikansk studentklädsel. :P Så himla lycklig jag var när jag stod inne på bookstore igår, 4 Maj, och provade storlekar. :D

Idag var väl tanken att jag skulle iväg med min amerikanska vän och haijka, men han hörde aldrig av sig. Så istället blev det en tur till Starbucks med Findus och Johanna.
Medans jag satt där skrev jag ett fint litet brev till mina farföräldrar eftersom farfar precis fyllt år farmor fyller år innan jag kommer till Sverige. Dock när jag skulle posta det så var postoffice bara bemannad fram till klockan 2(halv tre var jag där.) och maskinen tog inte emot internationell post. Så på måndag flyger dom nog iväg till sverige.

Jag är nu inne på slutspurten på skolan. Soma competition(en fototävling) är inlämnad och klar, portfolion är klar, final i drawing är nästan klar. Nu har jag bara final i Digital Imaging, slutprov i foto den 14.de, slutprov i Piano den 17.de. Sen har jag inge mer.
Det är bara till att packa väskan snart så att man är klar när flyget går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0