22 Februari 2012

HejHej igen! :D Det går några dagar mellan mina uppdateringar. Men det får ni tåla. :)
Sist jag skrev var i fredags efter våran tur upp till Rattlesnake. Dagen efter, i lördags blev det en tur till. :D Fast vi åkte till Seven Falls igen.
Vi hade nästan planerat det, men han som skulle höra av sig gjorde aldrig det. Men när jag var inne hos Anna så kommer Ashley förbi och bara "Är ni redo? :D" Vi bah: Öööh... Ja, jo, visst. Vänta lite bara. xD
Så det blev att byta om fort, fort, fort och sen sticka iväg. Det var det vanliga gänget som följde med, plus några fler amerikanare.
Att hajka är så himla rogivande. Och jag är så stolt över mig själv. Sist jag hajkade i Seven falls så hade jag svårt med att klättra och litade inte så himla mycket på mig själv. Men tack vare Vinny's och Nick's peptalk så klarade jag det. Denna gång klarade jag det nästan felfritt. :D Så himla lycklig! Jag tror att Vinny hjälpte mig en gång bara. Så nästa gång kommer det gå ännu bättre. <3
På fredag åker jag till LA på klassresa. Vi ska besöka 2 eller 3 olika fotomuseum. Det ska bli riktigt intressant. ^^
På lördag har jag planerat in att jag vill Hajka igen. :D Ni anar inte hur häftigt det är att klättra uppe i bergen och med dom skönaste människorna! :D
Nej, nu ska jag fortsätta slappa lite. Ska iväg på dagens första och enda lektion om en timme. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0