25 April 2012

Nu har jag suttit här och stirrat på en blank sida i flera minuter och vet verkligen inte vad jag ska skriva. Jag får ångest över att varje dag sitta och veta att dagarna här i paradiset bara blir färre och färre. Ändå kan jag inte sluta räkna heller fast jag vet att jag får en klump i magen som bara växer och växer.

Jag vill verkligen inte lämna denna underbara plast. Ingen kommer någonsin förstå hur jag verkligen känner för Santa Barbara. Ingen kommer någonsin förstå, hur många gånger jag än säger det, hur mycket jag älskar Santa Barbara, Kalifornien, USA.

Här hade jag börjat skriva en lista på allt jag kommer sakna, men listan blev för lång. Den blev deletad.

Nej, fyfan. Jag vill inte ens veta hur jag kommer känna sista dagen här. Hur flygresan till Sverige kommer kännas.

Jag har verkligen skaffat mig ett liv här som är helt underbart. Inte för att låta egoistisk, men jag älskar mig själv här. Det är helt sjukt hur en ny stad kan lyfta ens självförtroende och självkänsla helt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag blir så ledsen för din skull när jag hör hur mycket du vill stanna kvar! Finns det ingen chans att förlänga studietiden eller något? :( Ansök om green card! :D

2012-04-26 @ 08:15:13
URL: http://crazymama.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh Carolina!! Du måste ju fixa så du kan vara kvar! Man ska älska sig själv och göra det som får en att må bra, du verkar må så grymt bra nu! Satsa på dig själv! Kram från oss

2012-04-28 @ 09:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0