25 September 2011

I fredags var vi bjudna på en fest i San pascqal med Filmtema. :)


Yvonne a.k.a Elisabeth Swann(Keira Knightley)


Jacob a.k.a någon random Pirat.


Chantal a.k.a Angelina Jolie


Nina a.k.a The Black Swan


Linneá a.k.a Alice i underlandet.


Alice i Underlandet träffade på Rödluvan och hennes fina gitarr.


Lördagkväll!
Jag och Linneá tog en kväll för oss själva och stack till en kinaresturang och hade allmänt trevligt. :) <3






Idag, söndag, så har jag nästan bara varit ute och gått hela dagen.
Tog en promenad med Nina på eftermiddagen och fick prata lite strunt. Till middag så bjöd jag mina roomies på Fläskfilé, frensh fries och Beasås. SUPER gott blev det. :D Dagen slutade med ytterliggare en promenad, fast med Jacob denna gång. ^^

Han skulle endå till Albertsons och köpa cola, så då var det bara att hänga på. Och jag måste säga att det blev en intressant promenad. :) Han fick för sig att spela in en liten video, så påväg till affären så samlade vi en massa material. :P












Här har ni slutresultatet av Jacobs video. :) Jag är med en liiiiten snutt, men mest står jag bakom kameran. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0