Söka visum

Halloooo!

Nu är jag riktigt glad. Äntligen är jag klar med alla förberedelser till USA. Det ända som fattas är flygbiljetten och den tänker jag vänta ca. 1 månad med.

Jag har suttit i nästan 2 timmar med pappa framför datorn ikväll. Jag skulle boka tid hos Amerikanska ambassaden och deras DS-160 form funkade inte så himla bra. Pluss att det gick på tid, så man fick fylla i fort som tusan och sen hinna spara. Då kunde man gå tillbaka och ändra om något blev fel.
Men nu har jag iaf alla papper som ska med till ambassaden. :)

Så den 14.de åker jag ner och träffar andra klasskompisar och studenter som ska till USA i Augusti. Dagen efter går jag till ambassaden och får mitt visum.
Sen blir det alla 70 mil hem igen. Skönt att man inte är själv i stora stockholm. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0