Neverland Ranch

Igår beställde jag föresten en hel hög med böcker. :O Så förhoppningsvis överlever jag flygresan till Los Angeles. :P

Det var en speciell bok som jag beställde. En bok som jag bara var tvungen att ha. Kunde inte släppa ögonen ifrån den. Moonwalk by Michael Jackson. Hans självbiografi. Egentligen skrev han själv denna bok 1988, det enda dom gjort om och lagt till i denna upplaga är om hans död.

Jag har alltid gillat The King Of Pop, men efter hans död så kan jag konstigt nog säga att min kärlek har blivit större. Det känns helt fel att säga så eftersom han trotsallt är död.
Man saknar ingenting fören det är borta, brukar man säga.

En sak till. Jag har en dröm och en viktig uppgift att förfylla under mina år i Santa Barbara. Jag ska besöka Neverland ranch. Jag kommer inte komma in, men att bara få stå utanför och se räcker för mig. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0