Mina farföräldrar

Tidigare ikväll fick jag ett akut.. sug? Haha! Kan man verkligen säga så?! :P

Nåja, Jag kände att jag var tvungen att träffa mina farföräldrar. Eftersom dom bor 3 minuter promenad bort, så slet jag på mig jacka och skor och traskade dit. :) Pratade om allt mellan himmel och jord, som vanligt. Och så bjöd hon på glass. ^^

Älskar verkligen min farmor och farfar. Så grymt mycket. Dom är helt underbara. Lätta att prata med, super goa.

Min farmor är rätt cool. :) Inte nog med att hon, varje vinter, stickar mig tjockstrumper så mina fötter är varma. Hon tycker att Sean Banans musik är bra och att han är cool. :D Det är ju fett tufft. ;P Hon stickar och broderar hela tiden. Det är hennes största intresse. :)

Och farfar, han är alltid så himla underbar. Han och jag är nog dom enda i närmaste släkten som inte äter grönsaker. Endast till kaninerna, säger vi. Dessutom är han gullig och ska alltid dricka mjölk. Till exakt allt. :) (Det kan ha att göra med att han var en riktig festprisse när han var ung. :P) Hans sätt att strö socker över filen. All fil ska vara täckt av socker, inte en millimeter ska vara utan socker. Han sitter flera minuter och strör sakta så att det blir över hela. :P Cute. Och hans råa humor ska vi inte prata om här. xD

Mina farföräldrar är lite som mina förebilder faktiskt. Dom två ser jag alltid upp till. Dom har varit med om mycket under sina år och ändå följer dom fortfarande med och håller koll på "what's new". :)

Love them to Jupiter and back. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0