Dag 8 - Ett ögonblick

Dag 8 - Ett ögonblick

Jag har faktiskt två ögonblick.

Första: Dagen efter studenten. 12 Juni 2009. Mobilen ringer och visar att jag fått ett sms. Jag öppnar och läser att jag blivit faster till en pojke. Theo. Då vart jag riktigt lycklig. Några glädjetårar rullade ned från mina kinder. Barnkär som jag är så var det ju underbart att få en liten bebis i släkten som man fick mysa, leka och skratta med närhelst man kände för det. :) Theo är nu 1år och 9 månader och varje dag får han faster att bli så glad. :)

Andra: 13 Februari 2011. Lillebror kom till världen. Även denna gång rullade några glädjetårar ned för kinderna. Lika söt och go som sin storebror. Han har fortfarande inte fått något namn, så ännu heter han bara Lillebror.
Det ska bli så roligt att få se honom växa upp och se vad för person han utvecklas till. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0