COOP nära

Jag vill verkligen inte skriva en massa idag har jag jobbat-inlägg.
Men jag tänkte bara skriva att imorgon blir det väldigt snålt med inlägg.

Det är så att i sept. 2009 praktiserade jag en månad på COOP nära här i byn. Fick bra kontakt med chefen och lämnade kvar mitt CV innan jag gick därifrån sista dagen.

I fredags ringde chefen till mig. Han började samtalet med att säga "Jag har brutit foten". Ouch. Sedan förklarade han att två av hans anställda var skickade på semester och en var utomlands.
Bad week. xD
Grejen är den att dom får varor imorgon. Färskvaror. Som ingen egentligen kan ta hand om. Det är här jag kommer in i bilden. :) Dom litar på mig och vet att jag gjort detta förr. Känns riktigt kul! :)

Ser verkligen fram emot morgondagen. Personalen är jättehärlig och jag måste säga att det är roligare än att vara Lokalvårdare. (Förlåt alla lokalvårdare.) Nackdelen är att jag ska jobba 8-18, kanske längre. Det beror helt på hur snabb jag är, egentligen. För är inte alla färskvaror ute i butiken när jag slutar så kan jag ju inte bara gå. xD Då måste jag ju jobba över. Men jag ser ljust på morgondagen ändå. :)

Wish me luck. Och kom gärna in och hälsa på. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0