21 Mars 2011 #2

I helgen har jag suttit och fyllt i resten av alla papper till SBCC(Santa Barbara City College). Det har varit ganska tufft att beta av allting.

Många papper följdes av en mall. Så det var bara att följa mallen från punkt till pricka. Inga stora funderingar där. Men så finns det ett papper. Listat med nio ämnen. Av dessa tillvalsämnen så skulle jag välja sex stycken och numrera dom.
Top tre på elective #1 och top tre på elective #2. Vilket jag fattade som första och andra terminen. Det var grymt svårt att bestämma vilka av dessa 9 ämnen man helst vill läsa första och andra terminen.
Det är ju mycket som hänger på detta val, så det gäller ju att tänka både två och tre gånger.

I onsdags var jag iaf och fixade pass och pratade med biträdande rektorn på min gamla skola. Om mitt betyg. Rektorn, Anders, var borta just den dagen. Men hon skrev upp min önskan och sa att hon var nästa säker på att dom har översatt betyg tidigare till engelska. Så imorgon eller på onsdag far jag och hämtar betyget och passet.
Sen ska jag bara skriva datum på allting, försluta kuvertet, klistra fast ett frimärke sen slänges det i brevlådan. :)

Alla dessa papper skickar jag till IBS i Göteborg, dom skickar det sedan vidare till SBCC. Så efter det att jag skickat det så kommer jag få vänta i ca. 2 månader på den officiella intagningen. Det kommer bli en otroligt lång väntan. Men, tiden går fortare än man tror. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0