14 Mars 2011 -Lista-

Ett sista inlägg för idag får bli en tråkig lista. Håll till godo. Förhoppningsvis kommer snart mer information om USA förberedelserna. :)

1. Hur gammal är du om fem år? Jag kommer vara inne på mitt 26 år. :)
2. Vem var den sista du träffade? Mor och voffen Power
3. Hur lång är du? ca. 170
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Bröllopsfotografen.
5. Vem ringde du senast? Min kontaktperson på IBS.
6. Vad har du för ringsignal? Kato feat Jon - Turn the lights off
7. Vad är dagens planer? Ja, eftersom klockan är halv elva, så ska jag nog sova snart. :P
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos.
10. När såg du senast din mamma? För ca. 1 timme sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Typ blå, tror jag.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nope.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma. :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Möjligheten finns att jag faktiskt bor i USA. :)
17. Vem fick dig att skratta senast? Pappa. :) <3
18. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja! XD
19. Har du stationär eller bärbar dator? Laptop. ^^
20. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor och bh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0