Sanningens svärd: Sökaren (Del 1)

Nu ska jag försöka fixa lite kvällsfika sen ska jag lägga mig under täcket och drömma mig in i böckernas värld.
Har blivit kär i serien Legend of the seeker. Så när jag fick reda på att serien var baserad på en stor bokserie var jag bara tvungen att klicka hem första delen. Boknörd som jag är. :)
Terry Goodkind heter författaren och serien heter Sanningens svärd. Första boken heter "Sökaren".

By the way så kommer jag försöka uppdatera denna katergori så ofta jag bara kan. Dels för att jag själv skulle vilja veta hur många böcker jag egentligen läst i mitt liv. Dels för att det kanske kan finnas en till liten boknörd som möjligtvis är intresserad av ett och annat boktips. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0