24 Februari 2011

För en timme sedan kom jag hem från jobbet och om 1½ h går min buss.
Idag ska jag nämligen till Östersund för att ikväll gå på ett informationsmöte för IBS. Ska bli riktigt spännande. :) Dock går bussen för tidigt, ska inte på möte fören 18:30 ikväll. Så jag kommer ha drygt 4 h dötid. Men jag hittar nog på någonting. ^^ Kan ju alltid gå runt och fönstershoppa lite. :P

Efter mötet så ska jag sova över hos fina Malin ute på Frösön. :) Ska bli roligt att få träffa henne igen. Det var väldigt länge sen sist.
Imorgon bitti blir det att kliva upp före tuppen. Min buss tillbaka hem går 7:40. -_- Men vad gör man inte, måste tillbaka hem och jobba. Hade jag varit ledig imorgon så hade jag stannat någon dag till hos Malin. Sett på bio eller någe. Men sånt är livet. :)

Nu ska jag fortsätta packa klart och gå ner till bankomaten. Sen sätter jag mig på bussen.
Mot nya äventyr! :D Eller nått. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0