20 Februari 2011

I två dagar nu har jag försökt fått upp en Dag 4 - Det här åt jag idag, men misslyckats. xD Idag ska jag försöka. Maten står just nu på spisen och kokar till sig. Men när det är klart och upplagt på tallriken så ska jag försöka fotografera och lägga ut här. :)

Idag har det varit underbart väder ute. Solen sken och endast 8 minus i skuggan. Härligt.
Gick över och hämtade min äldsta brorson Theo och vi tog en liten promenad han och jag och mina farföräldrar. Vagnen hade vi inte med oss. Så Theo fick antingen gå/springa eller åka pulka. Det gick super. :) Han sprang och lekte med snön och snöklumpar och styrde pulkan själv ibland. :)
Sen när han kom gem så somnade han gott. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0