17 Februari 2011

Min snälla bror ringde över mig idag när dom kommit hem från BB. Dock ringde han för att få en extra hand med all packning. Men jag stannade lite längre.. :P
Vi åt middag tillsammans plus att jag passade på att mysa med Lillebror. Men jag måste vara ärlig och säga att jag ägnade nog en aning mer tid till att leka med Theo. :) Har saknar att gosa med min lillprins.
Och nu har jag två gossar att gosa med. :D

Påtal om någonting helt annat. Sitter och tittar på Sveriges värsta bilförare och jag blir helt stum.
En är så jävla rädd att hon släpper raten och håller för ögonen hela tiden. En kör som en dåre. En är tekniknörd och tror att han kan klara sig genom programmet med hjälp av en mängd siffror.
Detta är fan katastrof! Vet inte om jag skratta eller gråta. Till och med JAG skulle vara bättre än dom och jag har övningskört ca 4-5 ggr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0