9 December 2011

Nu var det verkligen jätte längesen som jag skrev här i bloggen. Men jag har haft mycket att göra den senaste veckan. Det har varit Finals week denna vecka. Vilket betyder att det är denna vecka som alla har slutprov i sina ämnen. Vissa har flera prov om dagen, tillochmed.
Dock hade jag bara ett prov i måndags och två i tisdags. Men med finals week betyder också att folk börjar packa och åka hem under jullovet. Så jag har umgåtts mycket med mina fina vänner Nina och Yvonne som åkte hem i torsdags. (dom åkte till LA för att stanna där tills på måndag då deras flyg går hem till Sverige.)
Idag är det fredag och jag har packat min väska. Tanken var att jag skulle resa med endast handbagage. Men det funkade inte riktigt. Det blev för tungt för att ha som handbagage. Så jag kommer få ta min STOORA väska ändå. Menmen... :) 

Imorgon kommer vi spendera dagen med att storstäda hela lägenhete. Gå igenom alla saker och se vems som är vems. Så ser det inte allt för jäkligt ut sen när vi kommer tillbaka. :) 

Det ska bli så jäkla skönt att få komma hem! Träffa alla, mysa med alla. :) Det har ju hänt så himla mycket hemma sen jag åkte hit. Två av mina vänner har skaffat lägenhet och flyttar ihop nästa vecka. :D En annan vän har pckså skaffat lägenhet och flyttat hemifrån, men hon har också förlovat sig! :D Det ska blir superkul att träffa dom. Sen ska det bli riktigt roligt att träffa Theo och Kimmie igen. Se hur mycket dom växt sen sist. :) Det ska bli underbart att se minen på Theo när han äntligen får se mig igen. Han blir ju alltid jätteglad när vi pratar på skype och i telefonen. :) Mina små gospojkar. Faster älskar er mer än mest! <3<3
Aja. Ikväll ska jag till The fe bland forum och titta på när mina fina vänner sjunger. Dom ska ha ett juluppträdande och dom ska sjunga julsånger på svenska! Kommer bli så himla mysigt! Ska filma och fotografera. Så har ni tur så uppdaterar jag en gång till idag. xD

Kommentarer
Postat av: yngve

haha sa ju att det va omöjligt att packa sådär lite!

Lägg upp filmer på när dom sjunger, jag vill seeeee :D

2011-12-10 @ 19:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0