7 Augusti 2011

Lovley! Jag tror inte jag har skrattat så mycket på så länge som jag gjorde igår. Helt sjukt. :)

Igår kom det två till hit till lägenheten som ska bo här med mig och Becca. Jacob och Linnea heter dom. Två trevliga prickar. Dom tjoade och tjimade en hel del och på slutet var jag så grymt trött att det nästan var jobbigt. Men vafan! Är man jetlagad så är man, liksom. xD

Iaf så hade dom 3 andra personer med sig, en tjej och två killar. Ena killen hade bil, så vi tog en sväng ner till båthamnen och ät på en trevlig resturang. Som sagt, så vart det mycket skratt och vääldigt låg humor tillslut.

Som jag skrev så var jag väldigt trött, så vi halv tio skickade dom hem mig och en tjej till som precis landat här i SB så vi fick sova. :)

Tyvärr så blir detta inlägg utan bilder. Jag har dock en bild på bilen som jag åkte, men kameran står ute i vardagsrummet och där sover två killar. Så jag vill inte störa. ;) Men jag kommer nog ladda upp bilden under dagen. ^^

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och försöka vakna till. Kommer spendera dagen på stranden idag som det verkar. Och jag är hur lycklig som helst! Jag var ute och promenerade i ca. 3 timmar igår och jag har redan blivit solbränd, som ser ut att bli till färg också! Jag har ju alltid haft svårt för att bli brun i Sverige. Men nu jäklar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0