2 April 2011

Jag har helt glömt bort, för någon vecka sen fick jag hem ett par nya plagg. Tog kort och allt. Men jag glömde bort att lägga ut här. :P



Low waist. Slim leg.
Underbara strechjeans. Endast 99:- på HM. :)
Köpte också en superskön och tunn tröja till sommaren. ^^



Samma jeans fast annan vinkel. Supersnygga, tycker jag. :)
Hittade också en kofta. Äntligen, säger jag. Jag har alltid snott min mammas kofta. Men eftersom jag flyttat hemifrån så har jag inte längre tillgång till den. :P Har hittat en massa snygga koftor på internet, men priset har varit för högt. Sen hittade jag denna för 99:- och behövde inte ens tänka. :)
Längtar till sommaren nu. :D Nu slipper jag ha jacka på sommaren. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0