17 April 2011

Nu blir det ett barninlägg.

Imorse när jag precis hade vaknat ringer brorsan och frågar om jag ville ta med ut hans äldsta son, min brorson, på en promenad.
Hans tjej, min svägerska, var på fest igår och mådde dåligt imorse(hon fick skylla sig själv. ;P). Så vid 11-tiden gick jag över och klädde på Theo ytterkläderna och gick upp till Valån. Hade pratat med mor min att hon också skulle följa med på promenaden. Så hon tog med sig vovven Power.
Vi gick i säkert 1 timme, då började Theo's ögon ge upp. Jag la han ner i vagnen men hade ingen napp så han kunde inte riktigt slappna av. Så vi gick en omväg för att hämta upp en napp och en flaska välling. Sedan dröjde det inte mer än 3-5 minuter så sov han som en stock. :) Dom är så söta när dom sover. <3

Han låg ute hos sin farmor och farfar och sov i ca. 2 timmar. Då fick han komma in och röjja runt lite. Han lekte med en lekflöjt och en dockvagn. :) Plus att han och jag satt och myste lite direkt efter att han vaknat också. ^^

När jag sedan gick hem till brorsan igen med Theo passade jag på att gosa lite med Kimmie också. ^^ Måste ju gosa med dom båda när jag ändå är där, annars blir det ju inge bra. ;P

Nu ska jag ut och promenixa igen. Fast denna gång blir det Kimmie som får följa med faster ut. Hans mamma följer också med såklart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0