16 April 2011

Jag kommer nog aldrig få min blogg intressant.
Det händer ingenting i mitt liv som är roligt för andra att läsa om. Jag har inte heller inspiration till att göra klart min "30-dagars" som jag lovade.

Om mindre än 4 månader åker jag bort till USA. Då hoppas jag att jag har mer att skriva om.
Men för tillfället så innehåller min vardag väldigt lite. Mn vardag handlar mest om att ta in så mycket som möjligt av mina brorsöner eftersom jag sedan inte kommer träffa dom på länge.

Det har inte heller hänt så mycket på förberedelsesida. Förra fredagen fick jag mitt officiella antagningsbesked från SBCC och IBS. Med det brevet fick jag också en lista på ett par dokument som jag ska skicka till CSN. Egentligen så skulle jag skicka dessa dokument igår, men det blev bortglömt. Så i helgen måste jag fixa allting och skicka på måndag. :)

Nu blev detta ett babbligt och ointressant inlägg. Men snart åker jag till USA och då blir det nog bättre. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0