13 April 2011

För ca. en månad sedan skrev jag här i bloggen att jag fått bihåleinflammation och skulle ringa läkaren. Men det vart aldrig att jag gjorde det.
Idag fick jag den där förbannade bihåleinflammationen igen och imorgon SKA jag ringa doktorn. Det är ett måste. Har verkligen tröttnat och eftersom jag haft det så himla ofta nu så vet jag ju inte om dom blir tvungna att spola och skit. >_<

Måste bara tillägga att min yngsta brorson, som nu heter Kimmie, fyller hela 2 månader idag. :) Stora killen. <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej Carolina! Grattis att du kommit in på SBCC :) Jag vet att det har varit dåligt med annat än webcam bilder i bloggen på senaste men om du går tillbaka i arkivet så var jag bättre på att ta bilder DT. Tex i Januari tror jag att jag har ifrån film festivalen DT. Men bilderna på google gör Santa Barbara rättvisa så det är ungefär vad du kan förvänta dig när du kommer hit. Lycka till!

2011-04-13 @ 18:26:53
URL: http://veronicasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0