31 December 2011

Gott nytt år alla bloggare! :)

Jag hoppas att allas 2011 har varit bra. Det har iaf mitt varit. Dock var dom 4 sista månaderna bäst. :)
Det finns så himla mycket inom mig som jag skulle vilja dela med alla här på bloggen, men det finns inte ord som räcker till allt jag vill ha sagt. Mina första 4 månader i paradiset var helt underbara, fantastiska. Så himla mycket minnen och upplevelser som jag fått och så mycket mer som jag kommer få. :)
Som jag skrev i det tidigare inlägget så gillar jag min lilla norrlands by.
Men det är ingenting för mig. Nu längtar jag tillbaka till Kalifornien och alla dess möjligheter. Saknar alla mina
finfina vänner och alla tokheter vi har för oss. ^_^

Det är bara 10 dagar kvar sen tar jag min resväska hem till Santa Barbara igen för ytterliggare 4½ månader i solen. Hoppas bara att resten av året hemma i Sverige blir ett lika stort äventyr med flytten och allt. :)

Nu ska jag fortsätta ha lite trevligt med mor och far. Antagligen framför tv.n fram till tolvslaget. Men som sagt... 10 dagar till, sen så. :)

Och du, Findus!

 

Wollibolli! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0