30 December 2011

It's officiall. Jag har fått nog av Hoting. Det var jätte skönt att få fira jul här hemma med familjen. Men nu har jag fått nog av allting. Santa Barbara is the place where I wanna be right now.

Nog visste jag redan innan jag åkte till USA att jag aldrig mer ville tillbaka till min lilla norrlands by. Men nu har jag det svart på vitt - Hoting är ingenting för mig. Så fort jag kommit tillbaka på svensk mark i sommar så blir det en lång flytt som gäller. Jag har några planer, men man vet ju aldrig hur det slutar. Huvudsaken är nog att jag bestämt mig för hur jag vill att min närmaste framtid ska se ut. Sen hur jag tar mig dit är en annan femma.


Nog pratat om känslor och skit. :P Igår fick jag hem min nya dator. Den går så himla mycket snabbare och har, än sålänge, inga skitsaker som bara är onödiga. xD Jag har knappt rört min kamera under mina dagar i Sverige, så ni får gott vänta med bildinlägg tills jag kommit tillbaka till USA. ^^

Nu ska jag fortsätta göra ingenting och hoppas att övergången från 2011 till 2012 inte blir alltför tråkig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0