11 September 2013

Här sitter jag.
Ensam i min "stora" lägenhet. (hörs iaf inget eko. ;P) Funderar över ett och annat. Bland annat så slog tanken mig. När umgicks jag med än vän sist? Jag fick tänka länge och noga innan jag faktiskt insåg att jag inte umgåtts med någon sen 5 Augusti. Det är liksom över en månad sen! :O Jag som är en sån social person klarar inte av sånt här.
 
Jag behöver någon att surra med. Inte bara via sms/facebook-chat/whatsapp, utan mellan fyra ögon. In real Life-talk.
Visst att jag har mina vänner på skolan som jag "umgås" med varje dag under skoltid, men det är inte samma sak. Det blir inte samma connection.
Så nu sitter jag här och sliter snart av mig håret av frustration. Men jag hoppas på en resa inom en snart framtid, så kan ske det känns lite bättre sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0