30 Januari 2013

Nu har jag bestämt mig. Jag släpper ut bloggen igen.
 
För ett par månader sedan hamnade jag i en svacka och hade en hel del som behövde komma ut. Därför låste jag bloggen. Jag bor i en liten by och hade ingen riktig koll på vilka som läste och inte. Det där med rykten är inte min grejj, så jag valde att låsa bloggen och hålla mig på min kant.
(Hela byn behövde ju inte veta att jag mått piss. :P)
 
Nu känner jag mig någorluna hel igen och har ingenting att dölja. Ja, dom gamla inläggen finns kvar. Jag tänker inte ta bort dom. Dom är och var en del av mig själv. Varenda sekund av vad som händer i mitt liv är det som formar mig. Det är de sekundrarna som gör mig till den jag är.
 
Så välkommen alla människor. :)
Jag hoppas verkligen att jag snart kan fylla denna blogg med lite glädje och inspiration. :)

Kommentarer
Postat av: Finduslainen

Du är fin, och stark, och underbar!

Men det vet du redan ^^ <3

2013-01-31 @ 14:56:57
URL: http://linneafindus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0