30 Januari 2013 "The Big List"

Kollade igenom min blogg och såg att i Januari 2012 gjorde jag en lista och tänkte att varför inte göra om den listan i år? :)
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten i USA. :)

Höll du några av dina nyårslöften?
Som alltid så håller jag aldrig mina nyårslöften till fullo. Jag håller dom relativt bra, men det händer alltid att jag "syndar" en gång eller två. ;P

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men gravida. :)

Dog någon som stod dig nära?
Nej. <3

Vilka länder besökte du?
Santa Barbara, USA. :)

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Det jag saknar är nog någon att dela livets goda och onda med.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
19 Maj - Dagen jag hade min Amerikanska Graduation.
23 Maj - Dagen jag fick lämna mitt land, mitt hem, min fristad. Santa Barbara. <3

Vad var din största framgång 2012?
Att jag hittade ytterliggare en liten del av mig själv.

Största misstaget?
Kan inte påminna mig om att jag gjorde några misstag förra året.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Som tidigare år så verkar jag vara väldigt öppen för förkylningar. Men ingenting värre än så. :)

Bästa köpet?
Min utbildning i USA och investeringen till Körkortet. Det påstår jag som ett "bästa köp". :P

Vad spenderade du mest pengar på?
Mitt körkort.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag äntligen lyckades spara ihop tillräkligt med pengar till körkortet så jag kunde boka in mig på en intensivkurs.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Det vet jag inte om jag kan svara på. Jag är ju en person som nöter en låt tills den inte går att lyssna på, sen byter jag till nästa och nöter den också. xD

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Båda delarna. Startade året med ett lyckorus och avslutade året med en depression.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag anstrände mig mer åt att ta mig ifrån Norrland.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Spenderat pengar på onödiga grejjer.

Hur tillbringade du julen?
Hos mor och far med mormor. Så vi var fyra stycken. Inte det roligaste, men dagen gick ganska snabbt, så det var okej.

Favoritprogram på TV?
Vet inte om jag hade något favoritprogram 2012...

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett väldigt starkt ord. Men det finns nog några som jag ogillar..

Bästa boken du läste i år?
Dan Brown - Gåtornas Palats

Största musikaliska upptäckten?
Att jag faktiskt kan spela Piano nu! :)

Något du önskade dig och fick?
Fick en superfin Stars and Stripes-kofta. :)

Något du önskade dig men inte fick?
Hade väl kanske, vid vissa tillfällen, önskat att man hade mer pengar. Men sånt är livet. :) Jag kommer få mina miljoner när jag är redo för det. ;P

Årets bästa film?
Kom ganska många bra filmer. Men Snow white and the huntsman var en väldigt bra film. :)

Vad gjorde du på din födelsedag?
Gjorde en fin marrängtårta och bjöd familjen på. :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag ahde sluppit min depression.

Hur skulle du beskriva din stil?
Vardaglig, bekväm. :)

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner. Mina fina vänner. Nya som gamla. :)

Vilken kändis var du mest sugen på?
Channing tatum är ju väldigt fin att titta på. ;)

Vem saknade du?
Mina finaste göteborgare och skåningar. <3

De bästa nya människorna du träffade?
Ska inte nämna några namn, men det finns ju en person som alltid kommer vara bättre än bäst. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0