9 Februari 2013

Vilken underbar dag!
Det jag lever mest på just nu är den första av årets tre kramar jag får av min bror. :P

Nej, men det har varit en väldigt härlig dag. Började med kalas hos bror min som fyller 26 år idag. Fikade tårta och hade allmänt mys med fint folk. :)
För första gången så har jag ätit tårta som, hör och häpna, min bror bakat. :D Han skyllde utseendet på att han var stressad, men smaken var det verkligen inge fel på! Tog ju till och med två bitar, dagen till ära. :P
 
Efter kalas, en finklädd broder, mys och bus med tre småungar följde jag med mor och far hem. Åt med dom och avslutade dagen med att titta på The Da Vinci Code med mor och far. :) 
Kan nog se den filmen flera gånger om. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0