7 Februari 2013

Jag har funderat i någon dag nu om jag verkligen ska publicera detta i bloggen, men va tusan! :P

Denna vecka har jag gjort uppskrivningen och uppkörningen till körkortet. Dock failade jag på uppskrivningen men presterade galant på uppkörningen! Sååå ett halvt körkort kan man väl iaf säga att jag har? :D
Jag vet inte själv än när jag ska skriva upp nästa gång. Men det är snart och jag lääängtar! Har nog aldrig varit så sjukt taggad på någonting!
Jag lovar er iaf att NÄR jag har det i min hand så kommer ni alla få reda på det. :)

Både igår och idag har jag umgåtts och busat massor med mina brorsöner. :) Dom kan verkligen vara högt och lågt och överallt, men dom är ju ändå mina egna brorsöner och det är dom finaste som finns. Dom får verkligen faster att bli alldeles varm inombords. När dom kommer och spontankramas, spontanpussas.
Kan väl bli lite småjobbigt ibland att man slits emellan och ska räcka till åt båda, men jag älskar det. Det är ju faktiskt ett tecken på att dom älskar sin faster lika mycket som jag älskar dom. :) <3

Ne, nu ska jag lägga mitt onda huvud på kudden och hoppas på att det känns bättre imorgon när jag vaknar. :)
Puss och kram, skummbanan på er! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0