3 Februari 2013 (Every day is a new day)

Man lär sig nya saker varje dag. :)
 
Idag har jag lärt mig en sak. Eller kanske inte lärt mig. Mer att jag verkligen sett hur djupinlärning fungerar.
Ja, ni tycker säkert att detta låter asknepigt. Men jag ska säga er en sak: Jag har aldrig haft något plugghuvud. Det längsta jag pluggat till ett prov är säkert 2-3 dagar. Max! Jag hatar att plugga... Det byder också att väldigt lite från mina skolår har satt sig. (Jag är alltså inte alltid den vassaste kniven i lådan.) 
I alla fall!
Jag har varit hemma i ca. två veckor nu. Under dessa två veckor så ska jag pinsamt berätta för er att jag har inte pluggat ett skit! Jag har inte ens tittat på omslaget till körkorteboken. Det enda jag gjort är att diskutera olika trafikregler med familjen/vännerna och kört en hel del.

Det betyder alltså att dom två veckor under intensivkursen som vi satt och tragglade frågorna framför datorn, verkligen satt sig uppe i mitt huvud! För en gångs skull gav det resultat.
Jag blev väldigt stolt över mig själv idag när jag äntligen fick tummen ur och gjorde ett distanstest för körkortet. Resultatet blev 67/70! :D Isn't that awesome?!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0