18 Februari 2013

Det kommer vissa dagar då hemlängtan bara sköljer över mig som en stor våg. Och ja, Santa Barbara räknas fortfarande som mitt hem fast det snart va ett helt år sen jag flyttade därifrån.
Saknar det mesta som har med SB att göra. Men det jag saknar mest är nog umgänget, framför allt mina fina hiking-buddies och 7falls.
 
Det är sjukt egentligen hur man kan leva i 20 år och sen flytta till USA och det är som att man precis slagit upp ögonen.
Jag skulle kunna göra vad som helst just nu bara för att få gå in på Yoghurtland igen, gå förbi Abercrombie & Fitch och känna lukten av den godaste parfymen. Eller att gå till Paseo Noevo och ta en hamburgare på Kahuna Grill, kanske till och med köpa sig en Wetzels Pretzel. Starbucks, får ju inte glömma starbucks. Mesa är ett underbart ställe, men jag kan verkligen rekomendera Starbucks där De la vina korsar W Carrillo. :)
 
Men nu ska jag sluta babbla om SB. :P
Jag har inte gjort någe speciellt egentligen idag. Gick över och umgicks med mina fina brorsöner. Minstingen var jättesjuk och var verkligen hängig. Imorgon ska jag över igen och vara barnvakt åt den största pojken en sväng medans mini åker ner på sjukan. Hoppas han mår bättre snart faster lillgris. <3
 
Nej, nu ska jag göra någe vettigt istället.
Förlåt för allt svammel. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0