14 Februari 2013

Igår var verkligen en dag jag aldrig kommer glömma. :)

Föst var det ju min fina brorsons andra födelsedag. :D Tänka sig att fasters mini börjar bli en sån stor kille. :) Pratar mest hela tiden. Gosa och apor är typ det bästa han vet. Visst, han är upp och ner och högt och lågt. Men när han väl är på humör så kan han gosa hur länge som helst. Vilket jag älskar. ^^

Det blev inte mycket som jag firade honom eftersom han än så länge har en fattig faster. Men istället får han en massa annat. Kärlek, värme, omtanke varje dag. :)
Meeeen! Ny över till en annan sak som hände igår. På Kimmies självaste två årsdag klarade jag körkortet.
Woooooot?! Liksom, lilla jag har nu vuxit ännu mer och sitter nu här med körkort. :P Helt sjukt är det. Skulle ju ha tagit det för typ 4 år sen, men då var intresset som bortblåst. Men nu jädrans kommer jag ragga gärnet! :D Ut och brumma så mycket jag bara kan. :P
 
Min första tur blev till å hämta mor min på jobbet. :P Så himla kul! :)

Nu ska jag kurera mig ordentligt och hoppas på att magsjukan inte slår till. Umgicks ju med 5 personer igår som idag är magsjuka. >< 
Så jag håller tummar och tår att det jag känner i magen nu bara är inbillning. Man känner ju efter lite extra mycket nu bara för att man vet att det kan vara på gång. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0