14 April 2013

Vad är det med mig egentligen? Nästan varje kväll så byggs det upp en enorm känslostorm inom mig. Allt ska ut på en gång. Tusen olika känslor.
Inte konstigt att jag aldrig vet vad jag ska göra! Det handlar om flytt, kärlek, framtid, the past...

"Älskar, älskar inte"
"To be, or not to be"
 
MEN, det största problemet är nog att jag aldrig tar mig ur min comfort zone. Denna förbannade comfort zone! Ibland hatar jag dig så grymt jävla mycket! :(
Jag vill så himla mycket! Jag vill att det ska hända saker! Men i slutändan så sitter jag fortfarande fast på samma ställe. Tar mig ingenstans..
 
It always ends up the same way..

Kommentarer
Postat av: Finduslain

Det är alltid jobbigt att ta sig ur sin comfortzone, men det är svårt att växa om man inte gör det.

Så ta dig tid och bara GÖÖÖR.

Du kan klara det!!!

Och om det är något du undrar eller hjälp med eller bara allmänt söker PEPP någonstans så RIIIING, facebooka eller smsa! :D

ps. film på g dårå. ds

2013-05-08 @ 14:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0