8 Oktober 2012

Tankarna börjar komma. 5 dagar med lösenord och ingen har ännu inte frågat efter lösenordet. Då är ju frågan, vilka var det egentligen som lusläste min blogg tidigare utan att lämna en lite kaka? :P

Aja, dagarna rullar på trots att jag är arbetslös. Det är otroligt långtråkigt att strosa runt här hemma, eller på byn, alldeles själv. Jag menar, alla andra jobbar ju. Så det finns inte så mycket annat att göra än att strosa runt och ha lite tråkigt.
Jag hoppas iaf att jag snart får ett jobb. Åtminstone en månads praktikplats så man inte är allt för göralös. :)

Nu ska jag fortsätta kika på Halv åtta hos mig och ha... ja, tråkigt helt enkelt. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0