28 Oktober 2012

Jag har sagt det ofta, men jag vet inte vad jag skulle göra utan musik.

Ja, jag har människor runt om mig som jag vet att jag kan prata med, men ibland vill jag bara sjunka ner någonstans för mig själv och bara försvinna. Vid sånna tillfällen så stoppar jag hörlurarna i öronen, skruvar upp volymen och basen på max.
Då kan jag försiktigt sjunka in i min bubbla. Min tankebubbla. Visst, kanske inte det smartaste alltid att brottas med ens tankar. But what should I do? Jag kan ju inte riktigt förklara för en levande person hur jag egentligen känner, vad för tankar som snurrar runt i mitt huvud. Då finns det ju bara en enda person, jag själv.
 
Life is hard sometimes. Som sagt så finns det ofantligt många tankar och funderingar just nu. Dom kommer speciellt på kvällen när jag sitter ensam hemma i min lilla lägenhet. Som på beställning kommer dom...
 
Så, ja. Nu sitter jag här och brottas lite och samtidigt försöker få till ett inlägg som faktiskt går att läsa och som inte ser ut som en hög med aska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0