23 Oktober 2012

Idag har varit en seg dag. Sov länge och har typ bara suttit i soffan och tiden har krypit fram. Efter middagen så fick jag äntligen lite krut i baken så jag tog mig ut en sväng. En promenad på 4.6 km blev det. Riktigt härligt. Sen en varm dusch efteråt och nu sitter jag i tvsoffan igen. Till 112 - på liv och död popade jag popcorn och hade lite mys. Kände fortfarande att jag behövde göra någonting. Så för en halvtimme sen ställde jag mig och gjorde Chokladbollar. :D Dock kom jag på, medans jag stod och knådade, att jag hade ju inge pärlsocker hemma. xD Men strunt i det, det är ju bara jag som ska äta dom endå. :P

Nu står dom i kylen, men ska snart fram igen. Sitter och väntar på att min fina vän Liwi ska logga in på skype så jag får surra lite. :)
Det blir ju lite ensamt här hemma ibland när man bor alldeles själv. :/

Puss och kram och nyp i stjärten alla fina personer. :D

(Btw! Det är bara 18 dagar kvar tills jag fyller år och jag längtar så grymt mycket! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0