2 Oktober 2012

Okej, så jag fick ett ryck och fixade lösenord på bloggen.
Vet egentligen inte riktigt varför. Men det är mycket som händer och jag skulle vilja ha lite koll på vilka som läser med tanke på att inte en jävel kommenterar. xD Har jag skyddat så vet jag ändå vilka som kommer åt den oavsett om det komme rin kommentarer eller inte. ;P
 
Oktober är iaf här och jag har slutat jobba. Så once again är jag arbetslös. Det är verkligen inte roligt. Sist klarade jag av det, men denna gång tog det bara ca. 3 dagar innan jag fick lite panik och bröt ihop. Men jag söker jobb lite här och där.
Som dom flesta vet så vill jag ju inte vara kvar här uppe i Norrland så jobben jag söker ligger för det mesta runt Eskilstuna och Göteborg. That's where I belong. :)
 
Tänker väldigt ofta på mitt fina Santa Barbara och tittar nästan dagligen på bilder ifrån mitt år där. Det som fanns då har lämnat ett stort hål inom mig.
Jag är verkligen inte mig själv här uppe. Känns lite som att jag sitter här i en glasbubbla och varje dag försöker jag spräcka glaset utan att lyckas. Men snart så är jag igenom. :)
 
Jag är förvånad över att jag lyckats skriva så mycket i detta inlägg redan. Det finns så mycket som jag vill skriva, få ur mig, men det är så grymt svårt att sätta ord på allt.
Det är så mycket tankar och funderingar som snurrar runt och en uns av saknad. Saknad av USA och Santa Barbara och allt där, men det finns någonting annat också. Någonting jag fortfarande inte kan sätta fingret på.
Det stör mig så otroligt!
 
Mitt på alltihop så har jag nog fått en släng av höstdepression också. Vissa dagar är jag faktiskt ganska glad. Sen finns det vissa dagar då jag bara vill ställa mig upp och skrika.
 
Sitter just nu och lyssnar på musik och vill väldigt gärna gå ut och gå. Rensa huvudet. Men typiskt nog är det för sent. Ska försöka samla mig och gå och lägga mig istället.
Imorgon fyller min fina vän 24 år. Självklart ska det firas! :D

Så godnatt folket. Hoppas ni haft en fin dag idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0