15 Oktober 2012

Igår hade jag verkligen ingen aning om vad jag skulle äta till middag. Men efter mycket funderande så tänkte jag "vafan, jag bor ju själv och det är bara jag som ska äta. Jag kan ju verkligen äta vad som helst." Så klockan 6 igår kväll ställde jag min och gjorde Scones! :D Supergott blev det och mätt vart jag också. :P

Idag blev det lite mer mat. Långkok blev det. :) Kalopps för att vara exakt. För första gången fick jag för mig att försöka göra min absoluta favoriträtt. Och jag lyckades! : D
Så efter en lyckad matlagning och ett lyckat bak, känner jag att min energi kommer tillbaka lite. För trots allt så älskar jag ju att baka och laga mat. :) Sen om jag är duktig vet jag inte. Men övning ger ju färdighet. Det enda som stoppar mig ibland är ju att jag bor själv. Liksom baka och laga mat åt sig själv är alltid så inspirerande.
 
Men nu har jag som sagt lite extra energi. Hoppas bara att det hålle ri sig ett tag. :P
Nu ska jag gå ner till tvättstugan och ränsa i tvättkorgen. :)
 
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0