10 November 2012

I flera dagar har jag planerat ett inlägg om vad jag gjorde för ett år sedan vid denna tidpunkt. Jag firade min 21-årsdag med middag på Nordstroems, handlade sprit på JJ's för första gången och festade gärnet i skottskrutiga pyjamasbyxor. Ingen födelsedag, ever, klår födelsedagen jag fick i USA. Det var många som uppvaktade mig och den var bara allmänt bäst.

Men idag när Theo kom fram till mig och gav mig en superfin teckning som han gjort helt själv och gav mig världens goaste kram, då smällte mitt lilla faster-hjärta. Fick självklart en massa pussar och kramar och fina leenden utav min fina Kimmie också. :) Faster älskar sina prinsar mest i hela världen. <3

Så, overall, min dag var inte så dålig.
Jag började visserligen dagen med att diska. xD Men sedan gjorde jag en tårta(som jag inte tog bild på. :O). Sedan kom en massa folk och det blev surr och kramar och allmänt glada miner. :) När alla gått hem åkte jag bort med mor och far till Jennys Diner och åt hämtmat. xD Typisk Carolina-födelsemat. ;P

Jag följde med mor och far hem till dom igen och där tittade vi först på The Stig-Helmer Story och sen SOS En segelsällskapsresa. Mysigt värre. Det är inte ofta jag har sånna stunder längre med tanke på att jag bor själv. Så jag tar vara på dom små mysiga stunder jag får. :)

Kom hem ganska sent, men fick för mig att titta på filmen New Years Eve, Så jag avslutar dagen med lite tårar. xD
Perfect, huh?! :D xD

Puss och kram och nyp i stjärten alla glada själar. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0