15 Mars 2012

Jag känner att jag börjar bli väldigt dålig på att blogga.
Men det har inte hänt så mycket den senaste veckan. Hade midterm i måndags och det gick åt helvete. :( Hade feber och väldigt ont i huvudet. Så att sitta och göra ett stort prov på datorn var en mardröm. Trots att vi fick använda boken och internet, så gick det inte bra för mig. Menmen, sånt är livet, antar jag.

Jag hade också midterm igår, i Drawing. Vi skulle lämna in en massa teckningar som vi gjort under terminens gång. Vi fick också en lista på ca. 30 ord om konst som vi skulle beskriva. Detta arbete var en del av vårat midterm, men det ska egentligen inte lämnas in fören om 4 dagar. Men jag gjorde arbetet ganska snabbt och lyckades lämna in det igår. :)
Kände mig lite duktig där. :P

I fredags kväll var jag tvungen att ta bussen ut till UCSB för att titta på en Balletföreställning. Våran Jazzlärare vill att vi ska gå på några sånna föreställningar under terminen för att sedan skriva en liten uppsats om uppträdandet. Så detta har jag att göra fram till torsdag nästa vecka. På tisdag har jag midterm i Jazzdans också. Men det ser jag fram emot. :)

Nästa vecka är också sista skolveckan innan Spring Break! :) Dock vet jag inte om jag ser fram emot det så himla mycket. Det är ganska många som ska till Hawaii/San Fransisco. Så jag blir nog hemma större delen av veckan. Men ska bli skönt det också. Behöver lite ensamtid.

Tyvärr kommer det inga bilder, för det hinner jag inte. Måste skynda mig att göra mig iordning och sen springa till skolan. :)
Ha en underbar dag alla fina människor. :) <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Detta klarar du ju galant! :D Med tanke på att du delar rum med någon så förstår jag att du behöver lite tid för dig själv! Det blir ju ganska frustrerande i längden annars! Saknar dig i massor! Jag hoppas att du kommer hit upp en sväng efter Santa Barbara, innan du försvinner till Göteborg! <3<3<3

2012-03-15 @ 19:59:37
URL: http://crazymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0