23 Juni 2012

Det var ett tag sen sist jag skrev någonting här i bloggen ochdet sista jag skrev var kanske inte så himla glatt.

Den största händelsen är att jag har fått jobb. På Folkets Hus. Kanske inte det bästa eller roligaste jobbet, men det är ett jobb och jag är glad över att ha någonting att göra om dagarna. Den fina titeln som jag fick är administrationsbiträde. :) Det låter i alla fall coolt. :P

En sak har jag kommit fram till - Jag vill INTE stanna kvar här uppe i Norrland. Under mina 13 år som norrlänninng så har jag nog aldrig trivts. Jag åkte ner till Eskilstuna och hälsade på släkten så ofta jag bara kunde. Nu, efter mina 9 månader i Kalifornien, så är jag 100% säker på att jag verkligen inte vill bo här.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen och jag vet inte när. Men inom en snar framtid så hoppas jag på att ta mitt flyttlass och åka söderut. :)

Bjuder på en bild på mig och Anna som JT tog. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0