8 Januari 2012 (A Travel through time)

Det är nu år 2012. Jag är inne på mitt 22 år i livet och jag, som så många andra, har gått igenom vissa faser i livet. Andra kanske mer drastiska än mina. Men ändå faser.

Tänkte lägga ut lite bilder på hur mina äldsta tonårsår såg ut. xD


Mars 2007. Mitten på första terminen av gymnasiet. 16 år, nästan 17. Jag hade träffat nya vänner och började lyssna på Japansk rock. Färgade håret typ svart. Och älskade döskallar!


Sommaren 2008. 17 år, nästan 18. It was all dark and black. xD


Januari 2009. 18 år, nästan 19. Gick ifrån "the darkness" och bytte till den lite mer pösiga stilen. xD L.O.V.E Bagheera skor. *_*


April 2009. Tog bara några månader för mig att inse att baggyjeans inte var någonting för mig. Fortfarande jättesköna, men jag gillade nog mer tajta jeans. :P


Sommaren 2010. Det var runt början på 2010 som jag verkligen tänkte på vad jag tog på mig. Visst, det har jag väl alltid gjort. Men här blev det nog lite finare, lite tjejigare, lite tajtare.

Och det är typ här jag skulle vilja säga att jag fortfarande är. :)

Hope you enjoyed it. Jag tyckte iaf att det var superkul att kika igenom gamla bilder. Pinsamt ibland, men ändå kul. :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0