8 December 2012

Detta tjat om min sömn börjar inte bara trötta ut andra, utan även mig själv. Igår kväll var jag så grymt trött att jag gick och la mig runt 22:30! :O Chockad va jag, men oh så happy! Ha, tji fick jag. 02:00 vaknade jag, pigg som en lärka. -_- Så jävla typiskt! Jag blir så himla irriterad på mig själv. Snart ringer jag min läkare och frågar om sömntabletter.

Eftersom jag inte kunde sova och va pigg, så satte jag mig och kollade på en film. Vid 5-tiden gick jag och la mig igen. Jag hade ställt klockan på 9 som jag har gjort varje dag en tid nu bara för att försöka få till sömnen själv. Tyvärr funkar det inte varje dag. Idag va en sån dag. Jag minns inte ens att klockan ringde imorse. :C
Såå, klockan 14 vaknade jag! :O Det funkar jag inte!! Hela dagen är ju borta. Förstörd! Det värsta är nog att jag vet att jag kommer inte komma isäng fören runt 4 inatt igen... :((

Men till någonting helt annat - Jag är en sån person som får ut det mesta av min ilska genom drömmar. xD Det låter konstigt, jag vet. Men inatt drömde jag att jag skällde ut en kille som försökte skjuta på mig och några till genom ett fönster. När killen sedan kom in i lägenheten och låtsades som ingenting fick han en redig utskällning av mig. XD Det låter löjligt, men när jag haft en sån dröm känner jag mig lite "lättare" när jag vaknar. xD

Jag bjuder på några mysiga vinterbilder bara för att jag inte "bildbloggat" på.. typ forever!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0