24 December 2012

24 December. Det har varit julafton i 2 timmar och 2 minuter just nu och jag vill faktiskt bara få julmaten och presenterna och sen kan dagen ta slut.

Jag längtar tills det blir vardag igen. Veckan efter nyår börjar jag äntligen min intensivkurs till körkortet i Vilhelmina. Längtar som tusan. När körkortet sen är avklarat så börjar min praktik på Brismarksgården här i byn. Ett äldreboende. Sen vet jag inte vad som händer. Har funderingar på att börja plugga igen. Vet inte riktigt om jag känner för det. Men finns det inget annat å göra så är plugga min sista chans att ta mig härifrån.
Det är iaf min lättaste chans.

Kommer jag in på en högskola och få börja plugga så kommer lär jag ju också känna en helt ny stad och då kan jag jobba på helger och storhelger. mycket lättare att få in en fot någonstans då. :)

Men jag funderar fortfarande på hur jag ska göra. Just nu vet jag varken ut eller in. Men det löser sig nog tillslut. Får jag bara komma härifrån så får jag också lite ny energi. Och det behöver jag. .)

God jul alla fina människor.. fast jag vet att det bara är en som läser. Men ändå.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0