20 December 2012

Vilken dag...
Gick och la mig runt 11 igår kväll. Jag var grymt trött och hade stora förhoppningar att jag skulle få sova fram till klockan 6 då väckarklockan ringde. Men icke. Klockan 3 vaknade jag, klarvaken. Tittade på tv till fyra då jag började känna mig lite trött igen. Gick och la mig, men vände och vred på mig till runt 5 då jag äntligen somnade. Meeeen, en timme efter ringde ju klockan. -__-

Aja, jag klev gladeligen upp. Jag hade ju ett möte med AF klockan 8. Stod där till runt 8:05 då jag fick reda på att blivit ett missförstånd. Vi skulle inte alls träffas idag. :O Fuck this! Gjorde allt jag kunde för att hålla mig vaken, men vi tre slumrade jag till en stund. Nu sitter jag här, trött som ett as, huvudvärk och fryser. Men jag tänker inte gå och lägga mig tidigt, det lönar sig inte. Så jag ska tvinga mig själv att vara uppe till iaf tolv...

Okej, detta var väl det mest ointressantaste inläggen någonsin. Men det händer inte skit i mitt liv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0