9 Augusti 2012

Varje gång jag dyker upp här i bloggen med en uppdatering så handlar det alltid om hur mycket jag saknar Santa Barbara. Men denna gång tänkte jag inte göra det. xD Surprise, huh?! :D

Tänkte bara kika in och berätta att om exakt två veckor så får jag träffa några utav mina fina SB:are igen! :D Längtar väldigt mycket. Saknar dom så grymt mycket. Känns så sjukt att vi gick från att bo max 10 meter ifrån varandra till att bo ett halvt Sverige ifrån varandra på en dag... Att kunna träffa varandra 24/7 till att inte ha träffats alls på 3 månader. Det funkar inte. xD

Idag fick föresten en mack här i byn hem lite amerikanska saker. Bland annat Skittles!! *___* Kan ni förstå lyckan?!!! Visserligen inte original, men det var Skittles och dom var såååååå goda! Saknar nog amerikanskt godis mer nu än vad jag saknade svenskt godis under hela min vistelse i USA. xD

Sen vill jag bara påpeka att det är faktiskt några stycken som fortfarande läser min blogg, men det är väääldigt tomt på kommentar-fronten. xD

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0