6 September 2011

Sitter här och försöker plugga. Men det går inte så jättebra.
Det har varit en tuff dag. Gick och la mig runt 2-tiden igår efter att ha kämpat med att hinna med två deadlines. (Jag lyckades med liten marginal) Imorse ringde klockan 06:00. Det var bara att kliva upp och se glad ut.
Började morgonen med en 5-timmars lektion i Digital Darkroom. Gillar verkligen inte att min lärare är så pigg på att prata den tiden på dygnet. Det bästa är att allt hon går igenom finns att hitta på Moodle, så man behöver inte följa med i allt hon säger. ;)

Klockan 1 när lektionen var slut gick jag hem och slängde ihop lite lunch för att sedan springa till bussen. Jag och Tess skulle in till T-Mobile och fixa våra mobiler. Och, jo, visst fick det fixat. Vi fick två likadana, fast nya.
Aja, funkar inte denna heller så får jag ta min gamla mobil. Jag har ju iaf ett amerikanskt nr. :)

Klockan 5 började nästa lektion. Den ska egentligen sluta 22:05, men det gör den aldrig. :) Så jag har näästan precis kommit hem. Kom hem för ca. 30 minuter sen. ^^

NOW I'M HAPPY!! :D Läste precis att min lärare flyttat fram en assignment som först skulle vara inlämnad imorgon. Jag vart lite stressad ett tag. Men nu kan jag lugna ner mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0